GLASNIK

Ja gorak sam

Kao teški nektar gorki

Nosim nemir

I potonulost u mučnu i mračnu javu .

Moja davna proročanstva

Sada su vaša neprolazna stvarnost

I zato vam nisam drag .

Ali , pomislite da sam ljekoviti nektar

Koji ruši bolne horizonte praznine

I onima koji prebole

Postaje prijatna toplina istine

 I meteorski bljesak spasenja .

Ja nisam ni put ni putokaz

Već glasnik

Za one što su htjeli piti

Iz čaše vremena

 Gorko vino sjete .

Ni blizak , ni dalek

U nemaštini kao i u danima slave

I pored nepravdi vaših

Volio sam vas

Sluteći da jeseni tako toplo obojenih

Natopljenih suncem i vjetrovima kišnim s juga

Ni za mene , ni za vas ,

Više neće istih biti .

Opraštam vam

Za sve boli nepravedne

I za odgovor drugi ne znam

 Osim da vas volim ,

Žarom neskrivenim

Zato ne gazite larve leptirove

 I ne zaboravite gorčinu ,

Ja sada idem

Među gorkim cvjetovima

Da snove gorke snim .

      Bat-Yam, 03.11.2002.

Komentariši

