Jela Ilić-Hajnal

Jela i Marjan

Zaljubih se ponovo 

U tebe se ponovo zaljubih

Slobodni i Vjerni moj

Ljubavi moja nesputana

Svakim atomom svoga bića

Zaljubih se ponovo

U tebe pjesniče moj ranjivi

i umjetniče neprilagodljivi

što riječima kao čarobnjak

gradiš zvjezdane staze ljepote

i slikaš svoju dušu u svemiru

i vremenu…

Dio duše tvoje takve

i ženama drugim velikodušno poklanjam

Zaljubih se ponovo

u tebe filosofe moj

neumorni tragaču za naj-mudrosti

što i sam mudrost posta

U tebe moj dobri i plemeniti viteže

pred kojim tvoja seljančica smjerno podiže glavu

i čije srce za te bije

U tebe moj ratniče

što bez medalja i priznanja

u životnim borbama pobjeđuješ,

protiv raznih nepravdi

očajno ratuješ

i još se ne predaješ

Zaljubih se ponovo

u tebe prijatelju moj

što zaviriti u moju dušu

mogao si

i nježno je držati

kao ptičicu ustreptalu

U tebe kralju moj i gospodaru

što najljepšu palaču za me

od ljubavi sazida

u kojoj sam sluškinja tvoja

bogata i srećna

i tebi pokorna

U tebe moj radniče

što kao mrav vučeš za nas

na plećima svojim teret

do kruha našeg svagdašnjeg

U tebe moj ljubavniče

u čijoj sam postelji ja carica

nježne i strasne ljubavi tvoje

Shvatih te i zaljubih se ponovo

u tebe mužu moj

što dvadeset i pet godina

hrvasmo se i ogledasmo snage

u olujama i napadima svim

u kojima nehotično

i neprijatelji čak bivasmo

ali izdržasmo i pobijedismo

U tebe se ponovo zaljubih

moj Vjerni i Slobodni

Ljubavi moja nesputana

samo mi u srcu još žal

što se jače ne voljesmo

i više ne njegovasmo

Da te blagoslovi Bog

Najvećom mudrošću

i da blagoslovi plodove

ljubavi naše – porod naš

i ljubav našu da blagoslovi

trajanjem ovdje i sada

i u vječnosti

Tvoja Jela

 (10.03.2006.)

Komentariši

