Marjan Hajnal

NISAM JA PROTIV DJEDA MRAZA

Dragi moji, poštujte se, grlite se i ljubite i čestitajte jedni drugima život, kao da je svaki čas pred Sudnji dan. Kada sam prije puno godina objavio tekstove u kojima objašnjavam zašto ne čestitam vjerske praznike i neke “nove” godine, imao sam u vidu sve zločine koji su činjeni u ime izmišljenih datuma i mitova koji su pretvoreni u tradicionalne kultove obogotvoravanja nepostojećeg, koji su korišteni za početke genocida, ili bar, za reanimaciju mržnje i zavisti prekrivenih velom vješto naštimanih osmijeha pri čestitanjima kojima naivni i dobri ljudi povjeruju. Kada sam pisao svoje kolumne na temu proslava imao sam u vidu okupaciju Bosne (što sam na zvaničnom skupu najavio 1985.) i sva počinjena zla u njoj. Tada se još nisu dogodiila razaranja Gaze, Tripolija, Sane, Alepa… Nije mi nikakva satisfakcija to što sam vidio unaprijed dolazeće katastrofe i pisao i govorio o njima. A svi znamo bar osnovne matematičke radnje, nije teško uporediti, sabrati i podijeliti sa prošlošću i sadašnjošću, pomnožiti sa budućnušću.

Meni oprostite, neću mijenjati svoje nove poglede, već sam ih promijenio i u skladu sa tim prilagodio i svoje ponašanje, i nemam se namjeru vraćati na nivo iluzija i glume u jednoj loše sceniranoj drami, ali ipak, budući da vas iskreno volim, dopuštam sebi luksuz da vi manje i manje volite mene, jer, bolje je i tako nego da vas pustim da vjerujete kako obilježavanje vjerskih praznika i “novih” godina donosi ikome nešto dobro. Upotrijebite samo najprostiju računicu, kome te proslave koriste.

Nisam ja protiv Djeda Mraza, ali jesam protiv uništavanja jelki. Nisam protiv porodičnih okupljanja, ali, da li neko pita djecu da li žele da se u ime proslava ubije milijarda ćurki, prasica, teladi, jagnjadi…? Ribe, zeke, razne ptice, kao da nisu bića koja imaju dušu, “da i ne brojimo”.

Koliko će na ljudskoj naivnosti profitirati javna i ilegalna industrija alkohola, cigareta, raznih opijata? U koliko slučajeva će se na Planeti ta slavlja završiti silovanjima, pedofilnim transferima, trafikingom, ubistvima?

Znam, ove riječi neće uticati ni na jedan nano-procent u promjeni navika-ovisnosti koje diktira njegovo obezosjećajeno Gospodstvo Jezik, stariji i važniji od uma, humanosti i emocionalne inteligencije.

Zato, makar vam to smetalo, poštujući vaše profesije, moj je posao da vas osvijetlim Diogenovom svjetiljkom. Ponavljam ranije objavljenu poruku:

Znam da tradicija ima duboke i skoro nedostupne korijene, ali, gledajući sa stanovišta budućnosti Bosne i čitavog svijeta, moraćemo roniti i do najmračnijih dubina tih korijena i raskinuti sa svim talozima iracionalnosti, bilo židovskim, bilo kršćanskim, bilo islamskim, koji su produkti čiste mitologije, politizirane i katastrofalno opasne. Koliko bogomolja imamo i koliko parazita u njima koji regrutuju neprijatelje vlastitoj otadžbini, neprijatelje humanosti i svjetskom miru? Ako ima Boga i ako je Jedan, nek’ nam je svima na pomoći i da nam bude zaštitnik od lažnih bogomoljaca.

Naravno, i od lažnih komunista, raznih nacistoidnih ateista i svih spiritualnih dekadenata koji manipuliraju ljudskim emocijama vezanim za najosjetljivija pitanja: rođenje i smrt.

Slavimo humanost i svakodnevno iskazujmo najdublje poštovanje prema prirodi, prema susjedima i prema najbližim članovima porodice, to nam treba biti najsvetija obaveza. Samo tako možemo biti Ljudi, razlikujući se od ništavnih ništarija neljudi.

1. – http://www.n-um.com/?q=node/4977 ;

2 – http://david-udruga.hr/…/2011/12/26/zasto-ne-cestitam-bozic/ ;

3 – https://marjanhajnal.wordpress.com/…/paganska-poema-marjan-…/

Komentariši

